KURUMSAL

Fransa merkezli gayrimenkul yatırım şirketi Klepierre, Adana ve Mersin arasında stratejik bir konuma sahip olan Tarsus’un ilk ve tek alışveriş merkezi Tarsu projesi ile şehrin çehresini değiştiriyor. Bölge halkının tüm beklenti ve ihtiyaçlarına  cevap verebilmek adına her şeyin düşünüldüğü Tarsu Alışveriş Merkezi, kolay ulaşılabilen konsepti, farklı mimarisi ve benzersiz tasarımı ile Tarsuslular ve bölge halkı için eşsiz bir eğlence ve yaşam alanı olmuştur. 7 salonlu sinemaya ve 1.000 araçlık otoparka sahip olan Tarsu Alışveriş Merkezi, 1 Mart 2012’de Tarsuslularla buluşmuştur. 

Tarsuslu ailelerin birlikte olabileceği, çocuklar için özel oyun alanları ile Tarsu AVM, Tarsus ve bölge halkı için eşsiz bir eğlence ve yaşam alanı olmuştur. Tarsu’nun yeşil bina sertifikasyonu için Avrupa’da sürdürülebilirlik konusunda saygın bir kuruluş olan İngiltere merkezli  Breeam’a  Aralık 2009’da başvurulmuştur ve proje aşamasında çok iyi derecesiyle Türkiye’deki en yüksek yeşil bina skoru elde edilmiştir. Çevre dostu olarak, Tarsu ile Türkiye’de birçok ilk gerçekleştirilmiştir. Doğal havalandırma sisteminin ilk kez kullanıldığı Tarsu, geri dönüştürülebilir malzeme ve aktif &pasif enerji tasarruf teknikleri ile özellikle elektrik enerjisinde tasarruf sağlamaktadır. 

Gündelik hayatı kolaylaştıran ve aile-çocuk kavramını ön plana çıkartarak farklı etkinliklerle yılın 365 günü canlı kalması hedeflenen Tarsu AVM’de; MMM Migros, Teknosa, Cinemaximum, Playland, Ebebek, LCW, Flo gibi markalar haricinde, Starbucks’tan D&R’a, English Home’dan Koton’a kadar onlarca ulusal ve uluslararası mağazayı bulmak mümkün.

Yönetim Kadrosu

Klépierre Türkiye Hakkında:

En çekici markaları en iyi varlıklarla desteklemek, toplumsal ve çevresel sorumluluğumuzu güçlendirmek ve faydaları müşterilerimizle paylaşmak, perakendeye yeni bir boyut kazandırmak için birlikte yenilik yapmak… Klépierre'e Hoş Geldiniz

12 ülkeyi kapsayan 100 önde gelen alışveriş merkezi ile perakendecilere her yıl 1,1 milyardan fazla ziyaretçi çeken benzersiz bir platform sunuyoruz.

Hızla büyüyen metropol alanlarındaki varlıklara odaklanma stratejimizden yararlanarak, her alışveriş merkezinin bölgesel bir lider olarak öne çıkmasını sağlamak için tasarlanan genişletmeler ve yenilemeler yoluyla hedeflenen bir büyüme politikası izliyoruz.

2005 yılında Akmerkez’in hisselerinin bir bölümünün satın alınması ile Türkiye pazarına giriş yapan eski adıyla Corio, Mart 2015 tarihinde yaşanan birleşme sonrasında, Fransa merkezli Klépierre şirketi çatısı altına katılmıştır.

Klépierre, gayrimenkul geliştirme ve varlık yönetimi yeteneklerini birleştiren alışveriş merkezlerinde Avrupa lideridir. Şirketin portföyü 31 Aralık 2021'de 20,7 Milyar Euro değerindedir ve Kıta Avrupası'nda 12ülkede,  100’ün üzerinde AVM’de  her yıl yüz milyonlarca ziyaretçiye ev sahipliği yapan büyük alışveriş merkezlerinden oluşmaktadır. Klépierre, İskandinavya'nın bir numaralı alışveriş merkezi sahibi ve yöneticisi olan Steen& Strøm'da (%56,1) çoğunluk hissesine sahiptir.

Klépierre, Euronext Paris'te işlem gören bir FransızGYO'dur (SIIC) ve CAC Next 20 ve EPRA Euro Bölgesi Endekslerinde yer almaktadır. Ayrıca Euronext CAC 40 ESG, MSCI Europe ESG Leaders, FTSE4Good,Euronext Vigeo Europe 120 gibi etik indekslere ve CDP'nin “A-listesindeki” özelliklere dahil edilmiştir. Bu ayrımlar, Grubun proaktif bir sürdürülebilir kalkınma politikasına bağlılığının ve iklim değişikliğine karşı mücadelede küresel liderliğinin altını çiziyor.

Klépierre Türkiye’de 5 Alışveriş Merkezinin yatırımını, 4  Alışveriş Merkezinin  ise  yatırımı, yönetimi, kiralanması ve geliştirilmesini üstenmiştir.Türkiye’deki alışveriş merkezlerimiz; Akmerkez (İstanbul), Anatolium  (Bursa), Tekira (Tekirdağ),  Teraspark (Denizli)ve Tarsu(Mersin). Klépierre, Akmerkez Alışveriş Merkezi’nin %47’sine, Teraspark’in %51’ine, yönetimini yaptığı  diğer AVM’Ierin ise( Tekira, Anatolium  Bursa,Tarsu)  %100’üne sahiptir.

Tarsu Alışveriş Merkezi, iletişim dünyasının en saygın yarışması Hermes Creative Awards’dan 2 altın ödül aldı.

Dünyanın en saygın pazarlama ve iletişim platformlarından Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Birliği (Association of Marketing and Communication Professionals) tarafından her yıl düzenlenen Hermes Creative Ödülleri’nde, Tarsu AVM’nin “Sevgi Alışverişi” projesi 2016 yılında 2 ödül birden aldı.

 Pazarlama iletişimi alanında en seçkin ve yaratıcı projelerin yarıştığı “ Hermes Creative Awards’da”  Tarsu’da Sevgi Alışverişi projesi, birçok kategoride binlerce uluslararası proje arasından seçilerek sosyal sorumluluk programı ve youtube videosu kategorilerinde  altın ödüle  layık görüldü.